
Van marketing newby, naar marketingkenner met een duidelijke visie, structuur en een ijzersterke strategie.
Hierdoor hoef jij je nooit meer zorgen te maken over jouw marketingstrategie.
Deze cursus brengt je binnen no-time van geen structuur en geen idee hoe jij jouw ideale klant kan bereiken, naar rust, overzicht en een ijzersterke strategie. Hierdoor zal marketing je minder tijd gaan kosten, zul je nooit meer het gevoel hebben dat je ‘maar wat doet’ en kun je gefaseerd aan de slag om jouw uiteindelijke doel te bereiken.
De Marketing Goal Guide course wordt 16 augustus gelanceerd. Wil jij als een van de eersten een mailtje ontvangen zodra de cursus online staat? Schrijf je dan vrijblijvend in voor de mailinglist.
Ja, hou mij vrijblijvend op de hoogte!
Hoe fijn zou het zijn als jij...
- nooit meer aan hoeft te modderen, maar er een duidelijke structuur en marketingstrategie is;
- jouw expertise nu toch écht goed in de markt kan gaan zetten, waardoor jouw naamsbekendheid toeneemt;
- jouw marketingplannen nu ook écht een succes worden;
- nooit meer het gevoel hebt dat marketing zinloos is, omdat je ijzersterke strategie hebt die effectief is én minder tijd kost.
Of je nog nooit aan marketing gedaan hebt of al wat verschillende dingen geprobeerd hebt. De Marketing Goal Guide gaat jou helpen om binnen no-time van geen structuur en geen idee hoe jij jouw ideale klant kunt bereiken, naar rust, overzicht en een ijzersterkte strategie. Hierdoor zal marketing je minder tijd gaan kosten, zul je nooit meer het gevoel hebben dat je ‘maar wat doet’ en kun je stap voor stap aan de slag om jouw uiteindelijke doel te bereiken.

Wil jij een ijzersterke marketingstrategie? Verhoog je expertstatus en zorg ervoor dat klanten zich aangetrokken voelen tot jouw merk.
Na het afronden van deze cursus..
- .. zul jij heel veel meer kennis hebben over marketing;
- .. heb jij jouw eigen Marketing Goal Guide in handen;
- .. weet jij précies hoe jij jouw klant kunt bereiken en overtuigen;
- .. heb je nooit meer het gevoel dat marketing zonde van je geld én tijd is;
- .. heb jij een duidelijke visie, structuur en een ijzersterke strategie.
Klinkt goed! Laat het mij weten als de marketing goal guide online staat!
Tijdens deze course leer ik jou alles over het opstellen van jouw eigen marketingstrategie, welke jij na het afronden van deze cursus ook daadwerkelijk in handen hebt.
Per module wordt namelijk stapsgewijs uitgelegd hoe je het beste te werk kunt gaan. Vervolgens open jij het Marketing Goal Guide template wat ik voor jou gemaakt heb in Canva en ga je aan de slag met het beantwoorden van alle vragen en opdrachten.
In de course komen de volgende onderwerpen aan bod:
Introductie
Uitleg Canva
Your Identity
Kernwaarden
Visie
SWOT
Purpose
Missie
Doelen stellen (SMART)
De online jungle
Online middelen (organisch vs. betaald)
Extra: Online trends en ontwikkelingen
Explore
Doelgroep (onderzoek & persona)
Concurrentieonderzoek
Trends binnen je branche
Goals
Hoe onderscheiden
Budget bepalen
Inzet middelen
Journey to reach your goals
Strategie (funnel)
Planning (fases)
Implementatie
Evalueren en bijsturen
Dit is een pilotversie, maar de Marketing Goal Guide heb ik inmiddels
al vaak verkocht aan bedrijven. Dit is wat ze erover zeggen:
Ja, je hebt mij overtuigd! Hou mij vrijblijvend op de hoogte over de Marketing Goal Guide course!

- Ik ben online marketeer, tekstschrijver, maar stiekem ook grafisch ontwerper. Ja, ik heb heel wat jaartjes in de schoolbanken gezeten ;-)
- 's Nachts droom ik over marketing. Ze noemen mij daarom niet voor niets ook wel een creatieve ideeën machine, waarvan de raderen maar door blijven draaien. Geef mij een campagne voorzetje en ik rol er een compleet plan uit.
- Ja, ik ben die creatieveling die ook van cijfertjes houdt. Hierdoor hou ik de statistieken scherp in het oog om ervoor te zorgen dat de creatieve campagne ook daadwerkelijk effectief is. Constateer ik dat na de lancering van een campagne een bepaald onderdeel minder goed scoort dan in eerste instantie gedacht, dan neem ik ook geen blad voor de mond om dit eerlijk op te biechten en de campagneplannen aan te passen om er alles aan te doen om het onderste uit de kan te halen wat betreft de campagne.
- In m'n vrije tijd sta ik graag op de tennisbaan, lees een goed boek of reis een rondje om de wereld.
